the first season

a forró kása kerülgetése

Címkék

11 kerület (2) 2011 (1) á (7) a38 (4) aardwark (1) after crying (1) ajánló (1) alcohol (1) alkalmazás (1) android (1) antimarketing (1) app (1) attention cherie (2) bakelit (1) berlin felett az eg (1) bernard werber (1) beszámoló (2) blacout4hungary (1) blekko (1) budapest (1) busz (1) cédrus (1) chat (1) cím (1) csocsó (1) deus (3) duckduckgo (1) dürer (1) echo tv (1) edward wilson (1) egyiptom (1) egyperces (1) élet (1) én (1) evernote (1) evolúció (1) facebook (1) festés (1) film (2) fiókák (1) forradalom (1) fotó (2) foursquare (1) frusciante (1) futás (2) game of thrones (1) (2) god is an astronaut (1) google (2) google (1) google plus (2) hal (1) hangya (4) harrison ford (1) hüllő (1) hype (1) ibm (1) influenza (1) internet (1) in web we trust (1) irodalom (1) isten (1) it (1) jazzradio (1) jeopardy! (1) kányádi sándor (1) karmapolis (1) kép (1) keresés (3) kereső motor (1) kirepülés (2) koncert (5) könyv (4) könyvtár (1) közgazdaságtan (1) közösségi média (2) kritika (2) last.fm (1) lg optimus one (1) linus torvalds (1) macska (1) macskaember (1) magyar (1) magyar madártani egyesület (1) magyar rock (1) marketing (1) média (1) médiatörvény (1) megosztás (1) melody gardot (1) menedzsment (1) mérő csaba (1) mérő lászló (1) milánó (2) minek (1) mme (1) mobil (1) moly.hu (1) morningdeer (1) mp3 (2) munka (2) muppetshow (1) művészet (1) nagymeleghez (1) na meg a (1) nils petter molvaer (1) novella (1) nyár (1) nyugdíj (1) okoskodás (2) okostelefon (3) olvasás (1) örkény istván (1) ozora (1) paris cafe (1) pearltrees (1) piac (1) pillanat (1) piratebay (1) post metal (1) post rock (2) prometheus (1) qwiki (1) rádió (1) reggel (2) retro (1) roses (1) rovar (1) russian circles (1) sci fi (1) sharing (1) slow listening (1) social search (1) sorozat (1) statisztika (1) szar (1) szíria (1) szócikk (1) tablet (1) tankcsapda (1) társadalom (1) társasjáték (2) teaser (1) tech (1) térkép (1) tiltakozás (1) történelem (1) trailer (1) trónok harca (3) typotex (1) vállalat (1) városi ragadozó (3) vércse (1) vércse spotting (3) vers (3) video (1) videó (1) világpolitika (1) vörös vércse (6) wallpaper (1) watson (1) web (1) wifi (1) worldwalk (1) youtube (2) zene (13)

Friss topikok

  • zzebra: hát nem bírtam ki :) már lassan vége az első résznek, mindig alvás előtt az ágyban játszom :) (2011.03.18. 20:04) Okos lett a
  • zsigmond.judit1974: ne keseredj el, minden szép lesz! (2011.02.19. 11:22) Á
  • Klempuszi: pedig még nem is elsőztem (2011.01.06. 23:37) poptakony

Digitális cédrusok (hatástanulmány)

2011.04.08. 19:45 zzebra

Hatástanulmány - mármint a digitális trendek hatása rám. Mert van hatásuk, be kell ismernem. Persze nem lepődtem meg...
Okostelefonja lesz embernek és rögtön beszippantja az összes okostelefon-hype. Eltelt kb 1 hónap, mióta megvan az Optimus One - a múltkor még azt írtam, hogy nem hat meg az Angry Birds és hasonlók. Nem sokáig tartott ez az álláspont, mára már meg is untam a játékot, épp egy uninstall-on gondolkodom. 
A másik trend, amit távol állónak éreztem a Foursquare/Gowalla típusú site-ok voltak, nem nagyon értettem mi a jó abban, hogy folyamatosan megosszam hol vagyok és mit csinálok (na nem mintha a twitter nem erről szólna sokszor). De aztán pont a twitteren találtam a Ludwig-múzeum üzenetét, hogy Foursquare check-inért ingyen belépőt adnak. Nem kellett sok a sznobságomnak, múlt hétvége óta Fourquare-en is fent vagyok - no valljuk be végre valami ilyesmire vártam.
 
Hogy mégse érezzem, hogy csak a hype visz, persze kitaláltam, hogy nem csak úgy check-inelgetek mindenféle badge-ekért, mint más földi halandók -  azt a nemes célt tűztem ki magam elé, hogy becsekkelek Magyarország 3 nagy és igazi libanoni cédrusánál még idén. Az egyiknél meg is tettem már ezt, hiszen ő itt van Budán, a Kondor út 5. szám alatt. Alant a bizonyíték - a fa Foursquare oldala és némi képek formájában (magyarázkodásként megjegyzendő, hogy a telefonom kamerája nem az igazi...)
A másik 2 fához eljutni nehezebb lesz, mivel Alcsútra és Sopronba kell hozzájuk zarándokolni. Jó ürügy az utazásra.
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://thefirstseason.blog.hu/api/trackback/id/tr312810476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása